Amiran SMS
ارائه نمایندگی با تعرفه های باورنکردنی
+ خط اختصاصی رایگان
امیران اس ام اس
کمترین تعرفه ارسال در ایران
ارائه دو خط اختصاصی رایگان به هر کاربر
جامع ترین بانک شماره
بانک کشوری , بانک کد پستی , بانک مشاغل
ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی , بانک ایرانسل
قابل توجه برنامه نویس ها
پشتیبانی از تماتمی اپراتور ها و خط ثابت 021
ارائه وب سرویس و API با امکانات حرفه ای
با چند دستور عمل ساده برای ایجاد یک پیامک موفق برای فروش بهتر را برای شما فراهم کردیم.
در اینجا ما میخواهیم تخفیفات تابستانی یک فروشگاه لباس خیالی را معرفی کنیم.
مثلا “lacoste“
قدم اول: کسب کار خود را معرفی کنید(اسم فروشگاه)bulk
پیامک خود را با معرفی کسب کار خود شروع کنید. فرض نمایید پیامک تبلیغاتی را ارسال نمودید و اسمی از صاحب آن در پیامک اشاره نشده باشد. در ظاهر شاید مسئله ساده ای باشد ولی باور بفرمایید ما روزانه چندین هزار ارسال با این ضعف مشاهده میکنیم.
قدم دوم: برتری پیشنهاد شما
بهترین مطلبی که شما میتوانید در ابتدای متنتان به آن اشاره کنید مشخص کردن میزان تخفیفتان میباشد تا مشتریتان را در همان ابتدای مشاهده متن ،جذب نمایید. برای مثال
“دریافت ۲۰ درصد تخفیف برای خرید بعدیتان با خرید ۱۰۰ هزارتومان به بالا ”
قدم سوم: دستورعمل اجرایی
این امر بستگی به سیاست کاری شما برای پیاده سازی و بهره گیری از این تخفیف است و چگونه و چه مقدار مشتریان شما برای برخورداری از این تخفیف باید تلاش کنند به عنوان مثال
“با نشان دادن این متن از تخفیف ما بهرمند شوید” و یا “جهت دریافت تخفیف کد xxxx را به صندوق اعلام نمایید”
قدم چهارم :اضافه کردن تاریخ اتمام
مشخص کردن تاریخ انقضا نشان دهنده اورژانسی بودن پیشنهاد شما میباشد و به مخاطب شما این مطلب را یادآور میکند تا سریعا اقدام کند. برای مثال “انقضا: ۲۰۱۵٫۰۷٫۱۰٫ یا شمسی “۱۳۹۴٫۰۴٫۶”
اقدامات دیگر
بعد از اینکه موارد بالا را انجام دادیم چند نکته وجود دارد که رعایت کردن آن کمک میکند تا به اهداف خودمان برسیم.
– زمان بندی
در تبلیغات زمان بندی بسیار مهم میباشد. باید اطمینان حاصل نمایید تا پیامک درست زمانی به مخاطب میرسد که شخص را وادار به حرکت کند.
مثلا برای این مثال ساعت ۱۸ یا در روز های پایانی هفته زمان مناسبی میباشد زیرا در این ساعت از روز زمان اوقات فراغت می باشد بنابراین در این ساعت پیامک با این محتوا بسیار کار آمد خواهد بود، حداقل این شانس را داریم که مخاطب اندکی راجب پیشنهاد ما فکر کند.
– شخصی سازی کردن
در صورتی که اطلاعات بیشتری از مخاطبین خود دارید مانند نام شخص ارسال یک پیامک به صورت شخصی سازی شده میتواند بسیار موثر باشد.
مثلا : “آقای صداقت از تخفیف ۲۰ درصدی خود در فروشگاه لباس lacoste بهرمند شوید”
“برای این کار می تواند از ماژول ارسال هوشمند استفاده نمایید”
– اطلاعات بیشتر
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و یا بهره گیری از تخفیف بیشتر را به مخاطبین خود معرفی کنید میتوانید از ارسال یک لینک درون متن خود استفاده کنید. طولانی بودن متن باعث میشود مخاطب تاثیر کمتری بگیرد و تمایلی به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد.
آدرس دفتر :اصفهان - خیابان لاله - نبش خیابان شاهد
تلفن : 288 78 344 - 031 (10 خط)
همراه :09136949903 (مواقع ضروری)
پشتیبانی :SMS@AmiranNET.ir
مدیریت :Admin@AmiranNET.ir