Amiran SMS
ارائه نمایندگی با تعرفه های باورنکردنی
+ خط اختصاصی رایگان
امیران اس ام اس
کمترین تعرفه ارسال در ایران
ارائه دو خط اختصاصی رایگان به هر کاربر
جامع ترین بانک شماره
بانک کشوری , بانک کد پستی , بانک مشاغل
ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی , بانک ایرانسل
قابل توجه برنامه نویس ها
پشتیبانی از تماتمی اپراتور ها و خط ثابت 021
ارائه وب سرویس و API با امکانات حرفه ای
تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روشهای مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های موردعلاقه مشتریان، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات تاثیر گزار خواهد بود.
شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند. از جمله مزایای مناسب اینگونه از تبلیغات مستقیم ، برند سازی و جلب اعتماد است که میتواند کسب و کار شما را در کلیه مراحل تبلیغات و بازاریابی همراهی کند . ارسال اخبار مهم ، رویدادها ، پیامک های رابطه ای و تعاملی ، پیامک های وابسته به زمان و مکان میتواند اعتماد مشتریان و مخاطبان را افزایش دهد و کمک خواهد کرد مشتریان خود را در بیشترین زمان و بالاترین ارزش حفط و نگهداری کنید.
مدارس ، آموزشگاهها و دانشکده ها
دفاتر بیمه
نشریات و وب سایتهای خبری،تحلیلی
بیمارستانها و درمانگاه ها
شرکتها و سازمان ها
امروزه در سازمانها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آنها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژیهای روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیریهای اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.
پیامک در آژانسهای مسافرتی
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی میکند، فروشنده را تمجید میکند و او را به دیگران پیشنهاد میدهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمیتواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار میدهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر میکنند.
پیام کوتاه در صنعت
نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزههای ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیتهای جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند.
پیام کوتاه در فروشگاه ها
در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد، مطالعات نشان میدهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاههای آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمیگردد. پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
و…
آدرس دفتر :اصفهان - خیابان لاله - نبش خیابان شاهد
تلفن : 288 78 344 - 031 (10 خط)
همراه :09136949903 (مواقع ضروری)
پشتیبانی :SMS@AmiranNET.ir
مدیریت :Admin@AmiranNET.ir